Monday, December 6, 2010

berakhirnya semester 3

toink...toink..toink.....2 adalah satu trademark bg kitorang....heeee.........d sni aku fatien najwa nak story2 sket apa yg jdik sblm semester 3 berakhir bg aku ngan mohammad nasir......sng ceta aku nak story apa yg berlaku masa gap exam 9 ari tuh.....masa gap 2 aku ngan abe ser ada hang out aka dating kat kl......sgt soronok smp kaki aku rasa cam nak tekeluaq ja........sbb hari sblumya aku dh p kl ngan kwn2 aku.........kitorang dh pusing satu kl...ahahhaha...ada nada riak yer disitu...tp memg betul kenyataan...fakta gitu.......tyme aku kluar ngan abe ser kitorang just hang out kat TS jer.....kat sna kitorang layan movie....sgt best movie tu.....klakar sehy.....tajok dye ngangkong..,..abe ser ketawa terbahak2...besa la ...sapa la x knal abe ser...kalo gelak kompem2 la smp ke seat dpn dgr suara dye...hek3,.........maaf yerk abe ser....gurau2 ptg...ahahhahahahaah........ then ptg nyer kitorang p jalan2 kat low yat ngan sungei wang..pnt sunggoh pada ketika itu......tp bila tgok ja muka abe ser tros x pnt......seyes x tipu.......setelah bergembira dan berseronok2 kat kl kiotrang pon pulang la ke tanjung malim yg dinamakan zon tekanan sbb nak exam last paper..huk3......kitorang exam ari sabtu....aku exam pg.....abe ser lak exam pg n ptg.....cian dye....naseb la aku da leh gak tolong2 bg smangat....cewaahhh....puji diri sendiri lak.....tp x slh kan...kan2......sblm hari last exam kitorang da jalan2 kat proton city tmpt sepcial kitorang salu lepak....lama sunggoh aku x p situ...naseb la abe ser ada leh la bwk kan...thanx abe.....pada hari 2 jugk aku da prob sket ngan kwn aku,......so dpt la release tension n buang mslh 2 kat dlm tasek proton city......hik3....pulun ngat aih.....pada hari sabtu kitoarng pon exam...nak dijadikan cerita....pg b4 nak exam tuh aku ngan abe ser sekali lgik dilanda mslh........tp kiotrang berjaya hadapi dgn sbq...........yg kelakarnya abe ser ckp aku ni suka beletiaq n beletiaq 2 la wat dye suka kat aku.....waaaaaaa....so sweet meh....pada ptgnya maka berakhir lah peperiksaan pada semster ketiga utk aku ngan abe ser...alhamdulillah........sgt lega.........pd ptgnya jugak abe ser bwk aku p p. mlm...best sgt2 dpt p pasar mlm sbb dh lama x p....dh mcm kempunan.............naseb dpt p....tp yg sedehy nya cendawan goreng x dak sbb dh lama aku xmkn menda 2......hurmmmm....nak wat cm na x dak rezeki kowt.....pd mlmnya aku berangkat pulang ke aloq staq....abe ser hantaq aku balik kat dpn khar.......aku dpt tgok dye sgt  sedehy....aku dpt tgok dri muka dye............smp aku pon terasa kesedihan tuh....huk3......then dye kol aku dye ckp dye nak lek dlu.......aku taw sbb pa dye nak lek dlu sbb dye x tahan tgok aku nak balik....hurmmmm.......ni lah part yg pling aku x suka.....so abe ser pon balik n aku nampak motor dye berlalu pergi.......2 lah yg membuatkan aku menitiskan ayaq mata......tacing sgttttttt tyme 2.....sunggoh sy x tipu...betol2 sedehy.......then aku pon berangkat pulang pada pukul 11 mlm tanpa kehadiran mohammad nasir.....b4 balik aku da bg dye sumthing hope dye akan jaga menda 2....aku pon akan jga menda yg dye kasik...insyaAllah........fatien najwa balik kejap ja mohammad nasir....next sem kita jumpak lgik taw........cyg syg abe sgt9999.......lurve u [n_~]....take care bila sy tiada d sisi anda tp sy ada d dlm hati anda....ingat tuh suma kehy~~~~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....