Friday, March 4, 2011

alhamdulillah




yuhuuu......fatin najwa da sumthing nak share dlm entry kali nehy......aku bwu ja dapt online sejak 3 ari x dpt on9.....d sbbkan oleh kabel letrik kat area umah aku nehy d curi oleh insan yang aku pon x knl....so amek masa lama gak la tok menda 2 pulih sperti sedia kala.....sgt windu kot nak on9......tmbh2 windu nak update blog.....konon nya,,,,ahahhahahah........dlm mggu ni byk menda bwu yg aku dpt......first skali aku p kelas amali kayu.........so sowg2 kna potong besi guna mesin,..,...perghhhh...masa en amir dok tunjuk kat kitorang 2......pakat lari.....dh la bunyi dy kuat...pas2 dengan kluaq api sgala...memg btol2 mencbr........tp bila dh buat 2 rasa cm best plak...tp 2 la....mesin 2 berat,,,,,hbs lengoh bdn2....huhuhu.....lps dh kna potong besi....kna canaikan dy plak....guna mesin gak...adoiii....men ngan mesin ja la ari 2......tp sgt sonok.....2 la pengalaman pertama aku buat menda2 cm 2,,,,,sgt best wooo......then aku nak ceta pasal assignment 2p aku yg ntah pa2 2,.,,,,aku kna submit kat ketua aku ri isnin nehy...dh la ngan tenet bwu ada,....adoiiii...tensen aku.....naseb la abe ser aku ada.....dy la....dok bg smangat kat aku......bg nota kat aku....syoq kowt...hehheheh.......then hari ni pling syoq sbb aku dpt p jogging ngan mohammad nasir.........fuyoooo...syoq wooo......tp aku dpt satu round jer la....sbb pnt...aku ni cpt pnt sket...so abe ser jer la twoskan jogging 2...aku tgok dri jaoh........dgn ploh jntan nyer terkeluar2............huyoooo seksiiiiiiiii..............ahahahaahaha........so kitorang pon balik ...masa balik 2 singgah brkfast..pekena roti canai....sdp......x hbs aku bg kat abe ser...cm biasa la..hehehhe...pas2 aku pon pulang...hari ni pling sonok la bg aku...thanx aber ser aka mohammad nasir....hehehhehe.........luv u lah...ooooppsss...hehhehe.....SIMPLE BUT NICE~~~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....