Thursday, May 20, 2010

keta aku...ngeee...



aku fatien telah mendapt kereta kelisa berwarna hitam pd minggu lepas...actually keta nehy kakak ipar aku punya...memandangkan dye dh beli kete baru...so dye kasik la kete dye kat aku....tp kena byr sendiri la...heheheh....best bila dpt keta sendiri sbb bley p mana2 ja......x yah la nak bergantung kat owg len...ahahah.....aku suka kete kecik2 sbb rasa konfident jer bila bwk..cewaahhh....kete ni mayb aku akan bawak balik ke Universiti Pendidikan Sultan Idris aka u aku...insyaAllah.....[n_~]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....