Thursday, May 13, 2010

sick....saket...


aku fatien najwa mengalami migraine pada hari selasa....pd hari berikutnya aku saket lagi...so aku beli la panadol actifast nak kasik lega..but nothing changes....so hari ni aku selsema n demam n saket kepala aku bertambah terok....sama la ngan flu...dh mcm air terjun hingus nehy...huikhukhuk......pada mlm nya...mama bwk aku p klinik....owg punya la ramai ...nak tggu turn 2 sgt menyeksakan...dh la saket pala...adoiii....then turn aku pon smp..doc pon check2 la aku.....dye kasik aku ubt selsema,demam,saket kepala n jugak angin.,.,,,,aku harap saket aku ni berkurang la....saket ni mayb da effect ngan ketiadaan abe ser aku kot...hukhukhukhuk..... :(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....