Tuesday, July 20, 2010

~hepi...gembira....suka...syoq....~

aku fatien najwa nak meluahkan rasa hati yg terpendam.....cehhh...hek3...dh 3 minggu kot aku kat upsi nehy....mcm2 jdik......sem 3 ni aku dh mula bawk keta.....bwu smlm aku dpt keta....sgt2 syoq......mama dh pesan soh dpt pointer above than 3.50 kalo kurang keta kna trik balik...so sad....tp 2 yg wat aku smgat nak blajaq..hek3.....sal blajaq plak.....dh mcm2 assignmengt aku dpt.....sem ni jadual sgt9 pdt...tmbh pulak ngan minor KEMAHIRAN HIDUP yg sgt2 byk aktiviti nya....adoiiiii.......tp aku terima ngan redha....sem ni sem kedua aku dpt knal ngan nasz boypren merangkap buah aty aku.....sgt2 best dpt knl ngan dpt share hidup aku ngan dye...cewaahh....dye byk sbq ngan pangai aku yg ntah pa2 kdg2 tu....tu yg syg sgt 2 kat dye......tp tu la.....tyme kitorang  together2 dh mcm singkat sbb dye bz @shibuk....tp aku kna phm kan...hehehe.....dye pon da kasik jojoe kat aku ............so kalo tyme tringat kat dye,,,,,,,,plok2 ja la si jojoe tu(ayat ngada2)....aku sgt2 hepi dpt knl ngan mohammad nasir......hepi sgt~~~~~~!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....