Wednesday, July 28, 2010

sepetang berkebun d belakang KAB~~~~

aku fatien najwa sgt2 la shibuk pada hari nehy......dri pukul 8pg smp la kul 7 mlam bwu smp umah....sumanya kelas kat taman bernam yang chantek itu..heee....kul 1 aku drive ker KAB utk lunch n solat zohor.....tyme aku nak g solat kat surau KAB 2 aku nampk la mohammad nasir dngn kusyuk nya dok mengacau mkanan yg di masak nya smp aku lalu kat surau 2 pon dye x nampak...ish2....amat2 la kusyuk kan.....hek3.....pas solat aku pon p la kat kebun kat blkg KAB tu....tugas kitorang kna buat batas.....first2 2 aku ingat senang la...padahal....perghhh....mcm nak tekeluaq suma tulang kat dlm bdn nehy.....tp best gak la dpt experience.....insyaAllah pasni bley tanam sayoq kat umah..ahahhaha.....semasa aku dok bercangkul d tengah panas yg terik itu...aku mintak tolong abe aka mohammad nasir belikan ayaq oren...naseb la dye nak beli kan...sgt2 la besyukur tyme 2....thanx abe yg sweet...hek3.....dok tgh minom ayaq oren 2 da member kelas tya....`pakwe ker 2'?aku dgn segan silunya menjawab kwn....kwn tp mesra...ahahhaha...kelakar gak la kan.....tp aku sgt2 berterima kaseh kat mohammad nasir sbb dh tlong aku byk menda.....(fatien najwa syg mohammad nasir) [n_~]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....