Friday, April 8, 2011

[n_~]




yuhuuu...lamanya x update blog nehy....cian dye kan ....xpa2..rini aku akan update k......alolololo....ngeee....fatin najwa akan start ngan ceta p zoo negara...kekekkek...syoq gyla p sna sbb dpt tgok byk binatang secara live dan eksklusif gitu...hehehhehe.......yg pling syoq skali aku dpt pgg ulaq n letak kat leher..huyoooo....satu pencapaian yg mengagumkan setakat ini...cewahhhh.....tyme aku p zoo abe ser pon da program gak...jdik dua2 orang x la rasa bosan..kan3.......dh hbs dh ceta sal zoo.......skunk ni mggu nak last sem dh...so bz yg teramat2 la kan......x menang tangan dibuatnya....heeeeee.....rasa tension mula menyelubungi diri ini...tersangat2 tension sbb keja byk...tambhan pula study week x dak...aiyoooooooo.............lgik berserabot......bak kata abe ser....sbr...buat slow2........abe ada..kata2 2 wat aku x tension sgt...hehheeheh..thanx abe musyuk.....oopppssss.....mggu ni jugak jawatan sbg JMK abe ser telah berakhir...aku tgok dy cm sedehy gak la kan.........tp 2 yg dy nak..pasni leh la spent masa ngan aku lebehy sket sbb dh x dak meeting n sebgainya....alhamdulillah~~~~n hujung mggu ni jugak abe ser dh program yg terakhir katanya.........4 hari plak 2...gyla lama....adoiii..jenoh la aku dok tggu kat tm nehy.......sbr jer la kan........nak ikot dy x leh sbb aku bukan warga kab....hmmmm.....apalah nasib ini.....x pa lah....aku akan tggu abe ser balik ari isnin nehy............n mggu dpn kitorang rancang nak stadi skali........harap2 jdik la.........amin~~~.......sem 4 dh nak berakhir....hmmm..terasa sayu sedehy n mcm2 la.....sbb nak tggai tm n especially nak tggai mohammad nasir aka abe ser....adoiiii.............2 ja aku nak ceta...dh sedehy dh....TITIK....abe ser.....adek ten slalu ada ngan abe ser taw.....ingat 2 k~~~~~syg awk~~~~ [n_~]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....