Saturday, April 30, 2011

~sayonara~


yuhuuu......lama btoi fatien najwa x tuleh sumthing kat blog ni asyik abe ser jerk........x fair la kan...heheheh....hari ni 1.5.2011 merupakan hari terakhir aku kat tanjong malim especially kat taman bahtera sbb aku akan bercuti selama 4 bulan yg sangat lama....smlm merupakan jugak hari terkahir aku ngan abe ser...sgt2 sedehy sbb lps ni x kan jumpak smp 4 bulan...oh noo......x kan ada owg hntaq coklat m&m kat aku..x kan dgq dh motor yg dtg umah pas mgrb....x kan ada dh joging sehingga bulan 9 bwu ada balik suma 2.......haishhhhh...aku sgt x suka part sedehy2 nehy...adoiii.....aku akan cuba bertahan smp bulan 9....fighting!!!!!........sblm berpisah SEMENTARA dengan abe ser...dy ada kasik kat aku 2 menda n aku akan simpan menda 2 ketat2 n elok2...aku x kan bg siapa pon amek menda 2 dri aku hya aku n abe ser ja boleh.....mohammad nasir...fatin najwa nak ckp yg fatin najwa mintak maaf sgt2 kalo fatin najwa ada buat slh kat mohammad nasir sepanjang setahun 4 bulan kita bersama n fatin najwa harap hubungan kita akan kekal FOREVER...insyaAllah amin....n da most important things is abe ser kna jga diri elok2 taw kat pasir mas nanti k......adek ten akan sentiasa ngan abe ser.......bukan depan mata tp dalam hati abe....ingat 2 k..........SYG ABE SER~~~simple but nice [n_~]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....