Wednesday, February 23, 2011

blank


elloww......assalamualaikum......aku fatin najwa nak tulis sedikit coretan tok bulan nehy....start dri bulan nehy aku sgt2 byk keja aka assignmnet yg menggunung dan berlambak...fuhhh...sgt tension.......kdg2 2 aku sgt rasa tekanan la jgk dgn keja yg byk...alhamdulillah aku dpt atasi dgn byk bca quran n suara mama n abh...dan x lupa nasihat juga suara mohammad nasir aka abe ser yg x jemu2 dok bg smangat kat aku.....tenkiu..tenkiu.....sem ni aku kna wat projek ...biasa la...sem2 sblm ni pon kna wat projek....projek kali ni agak menarik bg aku ...so kna la ulang alik p makmal.........sml lab assistant tu kata kat kitorang dye dh fobia tgok kitorang..heehehhe....sgt klakar.....mggu ni abe ser agak bz dgn open day kat kolej dy...biasa la org kuat kat kolej...so kna la bz.....hari2 da meeting....so aku kn phm....kdg2 2 aku rasa agak lonely la kan......normal la 2.......n dlm bz2 pon da jugak kesulitan yg d hadapi..tp alhamdulillah dpt d atasi,,,,,,,kpda mohammad nasir.........sy ingin memohan maaf andai sy terkasar bahasa dgn anda.......di samping itu jugak sy ingin mengatakan bahawa anda jgn lah terlalu risau akan kesihatan sy..insyaAllah akan pulih seperti sedia kala..hehehehehe....fighting!!!!!!!!..........simple but nice.......ILYSM~~~!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....