Saturday, February 26, 2011

moment




yuhuuuu.........assalamualaikum....ok...dlm entry kali nehy aku nak ceta pasal perjalanan hidup aku hari nehy yg bertarikh 26.2.2011....tarikh ini jugak bersamaan burfday kwn baik aku wani aka mak....hepy burfday!!!sori x dak adiah nak kasik....heheheh...mula dri pg cm biasa la....aku bgon wat brkfast milo +roti smbil bca metro online kat tenet nehy.....pas2 kul 9 aku pon siap2 la nak hg kls kul 10......pg 2 jugak abe ser aku nehy ada kan buat modul apa ntah kat trolak........dy ckp dy x prepare pa pon.....tp aku taw dy boleh.........sbb aku sgt yakin dlm suma dy wat.....dy mesti boleh....ehheheh......dy 2 merujuk kpda abe ser tersyg..hehehhe.......then dlm kul 9.40 am 2 aku pon gerak la p kampus.......yg palinh aku saket aty sgt...kls batal....patot la aku tgok x ramai yg dtg kls...x pa lah....sbr......2 ja yg boleh aku ckp.....sbr ialah kunci segalanya.....then aku pon balik......masak2 sket ngan izzatie amir...dlm kul 2ptg aku kna grk p kampus plak tok diskus 2p.......dlm dok jalan nak p libry 2 aku dok tepikir...cm na abe ser kat sna.....arap2 dy boleh buat.......pas2 smp ja kat sna kami pon buat la perbincangan.....tp agak saket aty la sbb da byk incident yg berlaku smasa perbincangan trsbot....x pa lah........sabar lagik......again n again......tgh dok bincg 2 abe ser ckp dy dh slamat smp kat kab...alhamdulillah.....then aku kesian sgt tgok abe ser....dy asyik tekejar2 buat keje 2 keje ni.....smp x ckp tidor....kalo aku leh jdik dy....nak sgt aku gantikan tmpt dy walaupun sekejap supaya dy leh rest tok hilangkan pnt dy...tp apakan daya .,....2 suma hya lah mimpi...hmmmm...abe ser.....bertahan taw......tggal lagik brapa hari ja lgik......then awk akan tidow scra nromal...heheheh....then mlm nya aku jumpak ngan abe ser........ni part yg pling aku sonok sbb dpt jumpak ngan kekasih aty setelh berhari2 x jumpak........hehehe....kitorang pon kluar mkn ..borak2......n aku leh nampak dri muka abe ser...dy sgt9 letehy.........aku cuba menjdik smangat dy dgn dok ada kat sblh dy......ehehehehhe........kpda mohammad nasir.............awk kna kuat taw.....kesihatan kna jga jgk even byk keje skali pon...ok?yg pling pntg n yg pling awk kna ingt yg  fatin najwa salu brada d sisi anda n slalu menyokong anda..hehehehh......kpda korang2 yg bca entry nehy yg sdg berpacaran......jagalah hubungan anda dgn elok~~~~mohammad nasir "simple but nice"

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....