Saturday, February 5, 2011

sekembalinya ke UPSI


yuhuuu............fatien najwa da sumthing nak ceta dlm entry kali nehy..heheh...skema kot......aku bru ja smp upsi smlm ari sb2........cuti sem sblom ni aku salu balik ri ahad...tp cuti kali neyh aku balik awai sbb abg aku akad nikah ari jumaat lepas n on da way lek aloq staq diorang drop aku kat tanjong malim......masa akad nikah abg aku 2 sgt meriah sbb ramai.........diorang dri golongan2 elite........even nak masok taman diorang pon ada guard.....sunggoh elite...huhu.........kakak ipaq aku yg baru nehy owg nilai dekat dgn sepang circuit......nak p umah dye makan masa gak la...tp smp gak...alhamdulillah...majlis kat sna berjalan dgn lancar...cuma aku x bp hepi sket dgn keadaan aku skunk..hmmm....hope akan beransur pulih insyaAllah........then pg sbtu pon aku btolak balik ke tanuong malim konvoi dgn abg sulung aku ngan bini n amal aka anak buah aku...then bila smp ja tol tanjong mail aku rasa sedehy sgt sbb dh nak berpisah ngan diorang even kejap..hmmm...ngan abg aku mayb aku x jumpak dye dh sbb next week dye nak fly dh.......then bila ja smp kat umah aku...amal nangis nak ikot aku........perghhhhh.....mau meleleh ayaq mata.....dok tahan ja.......aku pon slm2 ngan suma then suma pob balik tggal la aku sorg2 kat cni..haiyoooooooooo....sedehy nyaaaaaa....aku x suka situasi cm nehy..sunggoh x suka.....bial dh smp aku kemas2 brg....kil mama n nabh ckp dh smp.....n gtaw abe ser yg aku dh smp....sedehy gak la bila aku smp cni dye x dak...salu kalo aku smp dye memg dh da kat cni...tp bukan smlm...hmmmm.......mayb aku x dpt jumpak dye buat masa neyh sbb masing2 bz.......sedehy kot......tp x pa lah nak wat cm ni,,,,,,hari2 aku tggu dye kat tanjong malim nehy..tggu dye balik n wat aku hepi............rindu nyer......bila abe ser nak balik nehy......sunggoh lmbt......hukhukhukhuk.....ptg nya aku ingat nak p crik mkn....then bila aku tekan ja remote keta x boleh...so aku bukak manual n tiba2 siren keta bunyi..ya ALLAH....aku dh x taw nak watpa....nasib wani ada.....aku jerit2 mintak tolong dye n nasib baik jugak boypren dye nak tolong aku....aku dh smp nangis2.......dh abe ser x dak.........di saat aku perlu sgt2 dye...dye x dak......sunggoh aku x tahan....sedehy nehy hya ALLAH ja yg taw......salu kalo aku da prob mama n abh da...tp diorang jaoh....haiyyooooo..........aku bersyukur sgt da owg nak tolong aku.....tyem 2 aku x taw nak mtka tolong sapa....ayaq mata asyik dok jatoh ja...hmmmmm....alhamdulillah suma ok....abh pesan soh bwk keta p bengkel check mana yg patot.....masok hari ni genap lah 2 hari aku kat upsi..hehehe....hari ni aku bgon awal siap2 nak p klinik sbb dok risau menda yg aku alami nehy makin trok....then p la klinik......sunyi sepi ja upsi........bila smp ja kat klinik 2.......TUTUP......perkara yg sedehy dtg kembali....suma aku wat suma x jdik.....mayb da hikmah dye kot.....x pa......aku kna sbq......mayb ni suma nak kasik pngajaran kat aku......aku pon x taw nape aku sgt2 nak mohhamd nasir ada ngan aku skunk.....tp..........dye x dak........kepda mohammad nasir...sy mintak maaf pasal smlm...n sy akan tggu awk kat cni smp awk balik........stiap saat sy akn tggu awk kat cni.....cepat2 la balik yerk.......rindu awk sgt~~~~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....