Monday, January 10, 2011

lurve things...lurve person...heee


salam~~~pembuka bicara...cewahh......adakah anda suma sudah lihat apakah gmbr2 d atas.....?????mesti x dpt taw kan..ahahah///mai sni cek nak habaq p kat hampa nah......ni la ayat abe ser salu ckp kalo dye mula berckp loghat kedah....gud try even x bp nak jdik...ahahhaha....clap2 to him.....heeee.....gmbr2 d tas adalah gmbr2 menda n manusia yg aku syg........termasok la parents aku...parents 2 person yg pling99999999 aku syg dlm hidop ni...x dak tmpt yg boleh aku letak selain d hati aku......wahhh.........tetiba windu nak lek umah pulak kan...xpa2....2 weeks more boleh la balik..yeay!!!!!!!dlm entry nehy aku nak ceta sal gmbq2 d atas shaja..........korang nampak byk katak kan gmbr di atas....ini adalah d sbbkan aku ngan abe ser suka katak....sebut ja katak pa...suma kitorang taw..ahahhaha...x dak lah....lawak ja pon.....kitorang suka katak sbb dye chumel....mcm abe ser ckp `bubye' kat aku,,,,chumel cm 2 la.....tp x la cm katak...mcm manusia la,,,tp chumel......chumel lgik abe ser aku dri katak nehy......ahahahha...haaa 2diaaaaa dok senyum dh abe ser kalo dye bca nehy..keh3......aku pon suka bila tgok katak...kalo boleh aku nak beli suma yg da gmbar katak.....cm menarik kan..........xpa2...t kita kumpul brtg2 katak...kih3............suma brg d atas adalah hasil pemberian abe ser kepada aku...n aku sgt2 menghargai nya....x pnh aku bg hilang menda2 nehy suma...aku jga dgn pnoh kasih syg...kahkahkahak......gmbr yg d bwh nya pulak gmbr seorang mamat sdg termenung dok tringat bila la PT nak masok..hehehhe......smbil2 2 dye dok tringat sal banjir kat umah.........smbil2 2 gak dye dok pikiaq nak wat resepi pa la nak jual murtabak nanti...sambil2 2 gak dye dok pikiaq sal fatien najwa yg dok meghapu ntah pa2....ahahhahahaha....mamat tersebut ialah mohammad nasir...kekasih hati fatin najwa .....ooopppss.....malu plak..hek3.....shy2 meow la kunun nya nehy......untuk yg terakhirnya......aku nak ckp aku syg gmbr2 d atas sgt9......TITIK~~~~~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....