Saturday, January 1, 2011

new year...new sem....but still same~

elllow.....yuhuuu............fatien najwa dh kembali....ahahah..pulun ngat aih.....bersempena ngan taun baru 1.1.11.....aku nak tulis entry yg baru...hek3......hari ini hari last aku kat umah setelah 3 minggu membina badan d rumah...ahax....rasa sedehy pon da hepi pon da....yg sedehy nya sbb dh jaoh ngan famili....yg hepi nya dpt jumpak kwn2 kat upsi n yg plg pntg skali dpt jumpak ehem2 aka abe ser.....heeee........sok kau dh nak brangkat balik tanjong malim...mayb mlm bwu betolak balik...so sad.....dh la pg soknya da kelas...harap2 smpt la kms2 brg.......insyaAllah....dlm 2 3 ari nehy abe ser agak bz menguruskan budak2 baru...biasa la org kuat kat kolej dye 2.....heheheh..........rasa sunyi 2 da gak la sbb hari2 msj dye....tup2 x msj plak...........bosan kot...nasib blog ni da...leh la luahkan perasaan sket kan...kan blog kan..ehheheh.......sok kau blik pon x dpt jumpak abe ser g d sbbkan kesibukan yg melanda dirinya..naseb la aku phm...kalo x....prg la kot......prg dunia meletus.....kih3....kat cni yg plg aku nak ceta sal sumthing yg abe ser wat....aku sgt suka n hargai sgt.....dye da edit satu gambar yg dinamakan wat banner.....dye da wat byk banner...dye soh aku pilih.....aku x taw pilih sbb sumanya perfect gitu....so aku ikot gerak hati la kononnya....then keputusan tlh pon dbuat......alhamdulillah.....aku puji suma hasil kerja yg mohammad nasir bin wan mat wat sbb sumanya chnatek...mungkin sbb minat nya yg melaampau......aku hya sokong dri blkg.....fighting~~~~!!!!!sempena tahun bwu ni aku da pasan satu menda yg lain dri abe ser...ahahahah....hya dye ja yg tahu n of course la aku pon  taw kan......hehehehhe.....yg pntg skunk ni aku x sbq nak balik tanjong malim.....tanjong malim here i come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mohammad nasir bin wan mat,.....thanx 4 everything....sy hargai suma yg awk wat......ilysm~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....