Thursday, January 27, 2011

~terkejut.....terkedu..terkesema.....sukaaa~~


yuhuuuu.........rini fatien najwa sgt2 la hepy......byk perkara yg membuat sy hepi......jom hepi ramai2...yahooooo......yipiie...!!!!!!!!!!!!......ok2......cukup2 yerk....dlm entry kali nehy aku nak ceta yg aku sgt gembira hari ni.....pg tdik cm biasa aku bgon.....g kelas,,,,,,,,alhamdulillah....aku phm apa yg aku blajaq......tyme aku hbs kelas...rutin cm biaasa.......aku msj nasz ckp aku dh hbs kelas.......then dye pon kol aku tya kat mana....aku pon ckp la yg aku bwu hbs klas...then dgn tiba2 n x d sangka2....aku nampak nasz kat dpn mata aku.....wowwwwwwwwwwwww.....sgt terkejut  disitu.,....dlm hati 2 tuhan ja la yg taw betapa hepinya......sedehynya x dpt borak lama sbb nasz ada kelas...huk3....sunggoh aku x sangka yg aku dpt jumpak nasz .....g pon dh sehari kitorang x jumpak.hek3.....pulun kan...biaq larh....then aku pon berljalan2 ngan izzatie amir aka best fren aku nak p mkn nasik kukuih kat tepei surau,,,,,,lama gyla x mkn nasik 2......bila mkn jer...perghhhhhhhh....terasa nikmatnya....sehingga menjilat jari......ahahhaha..sumpah sedap....then tgh2 dok mkn tu.......ada plak basikal yg le tour de langkawi 2 lalu.....syioq nya hingga menjerit2.....wow!!!!.......best~~~dpt tgok live even x dpt masok tb pon x pa....ahahhahaha........then kelas aku hbs kul 4....aku pon blk cm besa n gtaw kat nasz aku dh balik......dye reply yg dye da keje sket.....mayb sal JMK dye kot....aku pon ok ja la....then aku pon tertidoq sat......dlm dok tgh tdoq 2 nasz kol..dye ckp soh aku pkai tudng n kluar kat dpn rumah....then dye kasik kat aku satu bks......bila bukak2 ja....ya ALLAH...................................terkejutnya nya aku hya tuhan ja yg taw...nak nangis pon da sbb x jangka lgsung......dlm bekas 2 merupakan MEE GORENG yang mohammad nasir bertungkus lumus buat untuk aku.....sgt2 terharu,,,ni first tyme dye masak tok aku..........sunggoh aku x kan lupa menda ni smp bila2....kepada MOHAMMAD NASIR yg tersyg..heheheh........thanx sgt22222222....x taw nak ckp cm na...terharuuuuuuuuuuuu........ILYSM~~~~~walaupun simple...tp sgt bermakna......thanxxxxxxxxxxxx~~~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....