Monday, January 31, 2011

pimple aka jerawat

ellow........fatien najwa here.....aku sgt sedehy d sbbkan tajok d atas..huk3........aku da jerawat...oh noooo....sgt x shuke dgn mnda nehy.......skunk aku dh da kat umah sempena tahun baru cina...acecece..hehehehhe....sonok kot sbb dpt buang masa x tentu hala...haiyoooo......dh la balik ni da test.......buku x sentuh pon...cm ni la bila dh da kat umah...perasaan berseronok 2 membuak2 mcm larva yang nak tunggu muntahkan apinya shaja.....ahahha...poyos.....tyme cuti ni jugak la abe ser p baktisiswa kat gua musang...so aku lonely la sekejap.....x dpt kontek dye slalu sbb dye bz...x pa2....aku phm.......x dak hal la kan abe ser.....tp pda hakikatnya aku sedehy,..,,,,wuwuwuuw....ok2...dh2....x mau sedehy2 dh ok......skunk aku nak ceta sal jerawat aku yg bsq gedabak nehy.....jerawat ni dh berlalu seminggu,......dan semakin membesar......dh la kat atas hidong..maluuuuu nya cekkkkk...mama....tolongggggggggg......cek malu......yg aku sedehynya jerawat ni makin bsq tyme aku nak p kl akad nikah abg aku...t kalo tgkp gmbq...nampak jrwt ja kot...huk3......sedehy n malu 2 hy tuhan ja yg taw.......then aku gtaw la abe ser yg aku malu sgt ngan jerawat nehy....dye ckp sbq la.....mayb sbb byk pikiaq....aku pon x taw aku pikiaq apa,,,,,,thanx abe ser sbb nasihatkan sy....huhuuhu,,,,,,,aku harap sgt yg jerawat nehy dpt hilang b4 aku g kl...amin.........kepada abe ser yg jaoh d perantauan....fatien najwa akan setia menunggu anda di bumi tanjong malim yg indah............jaga diri elok2 kat sna.....[n_~]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

perjalanan kami.....

Daisypath Friendship tickers

kata2 nye utk ku

keikhlasan membentuk cinta!!!!

fatien>nasz...4rever lurve [n_~]

gaya kami berdua....

gaya kami berdua....